ÖZELLİKLER

Cari Hesap nedir?

Satıcıyla, alıcılar arasında gerçekleşen işlemleri toplayan hesaba cari hesap denilmektedir.

Pek çok işletme tutulması zorunlu resmi evraklar ile cari hesap takibi yaptığı yanılgısına düşüyor. Ancak bu evraklardan sadece geçmişe dair bilgi almak mümkün.
Cari hesap takibinden fayda sağlayabilmek için sadece geçmiş bilgileri değil, güncel bilgileri de takip edebilir durumda olmalısınız.

Excel ile takip yapmanız durumunda, her müşteri ve tedarikçi için ayrı ayrı düzenlenmiş cari hesap kartları oluşturmanız gerekir.
Zaman içinde artan Excel tablolarını kontrol etmek, birbiriyle ilişkilendirmek ve olası insan hatalarını engellemek tüm titiz çalışma çabalarına rağmen oldukça zor olmaktadır.

SiteCloud Programı ile carileri kaydederek borç ve alacakları kolayca raporlayabiliyorsunuz.
Dilediğiniz zaman görüntüleme yaparak işlemlerinizi kontrol altına alabilir takip sürecinizi işlevsel bir yapıya kavuşturabilirsiniz.

30 Gün Ücretsiz Deneyin

Ücretsiz Dene
*Kredi Kartı Gerektirmez